ZAMKNIJ   X

IX Ogólnopolski Kongres Innowacyjnych Nauczycieli Matematyki Online

 

Książka ta jest wynikiem wieloletniej pracy z młodzieżą autora, Dariusza Kulmy, który dzięki doświadczeniom związanym z nauczaniem zarówno osób zdolnych, jak i bardzo słabych i nie lubiących matematyki, opracował własny system nauczania tego przedmiotu, dzięki któremu, jak twierdzą jego uczniowie, można polubić, a przede wszystkim zrozumieć matematykę. Prowadzi on zajęcia z maturzystami zarówno na poziomie podstawowym jak i rozszerzonym, a średni wynik zdobyty przez nich na maturze w 2012 roku (aż 89,69%) potwierdza skuteczność jego metod. Książka przeznaczona jest dla maturzystów przygotowujących się do maturyz matematyki na poziomie podstawowym.

książka, jak zdać maturę z matematyki, Najprostsza droga do osiągnięcia sukcesu w 10 dni nie tylko dla humanistów, obowiązkowa matura z matematyki

Mi osobiście Wasza książka bardzo pomogła :) Powtórkę zaczęłam w kwietniu i się udało :) Bardzo polecam :) więcej

Natalia, 2016-07-12
Inne osoby kupiły także
Aby uczestniczyć w WYZWANIU MATURALNYM zaloguj się na swoje konto w STREFIE MATURZYSTY.
Jeżeli logujesz się pierwszy raz to wymagana będzie prostej rejestracji konta.
Dostęp do lekcji z wyzwania wymaga podania na koncie kodu z Twojej książki.
Jeżeli posiadasz aktywny kod do STREFY PREMIUM, wpisz go w to pole aby aktywować dostęp:
STREFA NAUCZYCIELA
ZALOGUJ
  /   STREFA MATURZYSTY
ZALOGUJ


ROZWIĄŻ TEST
PODSUMOWANIE nr 8 - p. podstawowy




Zadanie 1 (1 pkt.) (Maj 2014) Wspólnym pierwiastkiem równań
\[(x^2-1)(x-10)(x-5)=0\]
oraz
\[\frac{2x-10}{x-1}=0\]
jest liczba:

Zadanie 2 (1 pkt.) (Sierpień 2014) Rozwiązaniem równania
\[\frac{x-5}{7-x}=\frac{1}{3}\]
jest liczba:

Zadanie 3 (1 pkt.) Liczba rzeczywistych rozwiązań równania
\[x \left(x^2 - \sqrt{5}\right) \left(x^4+16 \right)(x-1)=0\]
jest równa:

Zadanie 4 (0 pkt.) Ilość liczb pierwszych należących do zbioru rozwiązań nierówności
\[x^2-12x-13 < 0\]
wynosi:

Zadanie 5 (1 pkt.) (Maj 2015) Na rysunku przedstawiono wykres funkcji
\[f\]
.





Zbiorem wartości funkcji
\[f\]
jest:

Zadanie 6 (1 pkt.) (Sierpień 2014) Największą wartością funkcji
\[f\]
jest:



Zadanie 7 (1 pkt.) (Sierpień 2013) Na rysunku przedstawiono wykres funkcji
\[y=f(x)\]
.

Największa wartość funkcji
\[f\]
w przedziale
\[[ -1; 1]\]
jest równa:







Oferta wynajmu banera

MATURA

2025

Z MATEMATYKI